Söndag!!!

Och då så var det dags för skitsnackarn att ta priset igen... Grattis!!

Men men.. Jag har löst det på andra vägar nu!  Att ha någon som man vet inte ljuger och som man vet ställer upp uppskattas sjuk mycket! Tackar som fan :)

jahopp, vad händer annars idag då?
Kollar man ut så blir man inte direkt pigg! Man ser man bara ett gäng moln som gör allt för att täcka solen! Kanske dags för regn snart igen.. Någon som vågar betta emot?

Ska snart ner till gymmet och fördriva lite tid. Men har sånn jeeevla träningvärk från Marcus och mitt intervallpass igår... Sjuuukt vad ont det gör i vaderna och röven!! Det känns att man lever :)

När jag är på gymmet kan ni ju suga på dessa frågor så länge:

1. Vad väljer du, bajsa ur munnen ELLER att äta med röven?

2. Hoppa på ett ben resten av livet ELLER att gå på alla fyra? (dvs, armar och ben)

3. Vara tvungen att fisa varje gång du ler mot någon, ELLER fisa varje gång någon ler mot dig?

  Man skulle nog verkligen känna att man levde om man var TVUNGEN att välja! :)


 
Blogg utan bild vad är det? här sitter jag och syrran Calle Balle utanför Brittans konsert
och bara väntar...... skönt häng! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Här kommer mina svar! :P



1. Äta med röven.. det andra alternativet är ju bara för äckligt! haha



2. Hoppa på ett ben isf.. fina benmuskler lär man få, åtminstone på en benet.



3. Väljer att vara tvungen att fisa varje gång man ler mot någon.. får helt enkelt sluta att le då :P

2009-07-26 @ 15:11:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0