Hände med hörseln...?

Läkaren: "Lyd mitt råd.. eller förlora hörseln!"  - Ganska så klara besked tycker jag! =S

Hänger ni inte med? okej vi tar det från början..
 
Som sagt så var vi ju ett gäng som drog ner till Gotland förra helgen. Det dunkades, skreks, visslades, dansades på högtalare.. Ja ni vet väl själva hur fester och utgångar kan spåra ;)

Men vad blev resultatet för Bengrak!? JO.. Jag var nämligen hos läkaren idag och gjorde ett hörseltest eftersom jag anade oråd med tanke på att det pep konstant och jag hörde sämre. Och det visade sig att vänstra örat hade fått nedsatt hörsel!! och ganska mycket också!! och piper gör det ju fortfarande! ajajaj...

Så dom närmsta dagarna ser ut så här:
Hörselpropp i vänster öra dygnet runt i 4-5 dagar och där efter "musikproppar" i 2 veckor till. Att spela innebandy halvdöv kan bli intressant.
Och att stänga in sig för film maraton hela helgen nästan utan ljud blir ju ännu roligare!!

Haha shit vad det är synd om mig :)  Men ganska så självförvållat också...

Får kolla på lite rhodosbilder och muntra upp mig själv.. tänka tillbaka lite :) (och självklart delar jag med mig)















SÅ! lite bättre mår man :)

hörs snart igen.... puss

Kommentarer
Postat av: A

=)

2009-07-24 @ 13:20:17
URL: http://annaluundin.blogspot.com
Postat av: Rickelito

ALL IN!

2009-07-24 @ 22:47:45
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Isabell (proffset)

HAHAHA, nedsatt hörsel.. Daniel!

2009-07-27 @ 23:14:22
URL: http://isabellarbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0