Knight Rider

Första innebandyträningen blev igår avklarad.. Och det gick ju som det brukar göra på en första träning! Åt helvete!
Men det hör väl till.. Det kommer nog bli bra de här om ett par veckor.

Att köra 75 på 50 väg är tydligen inte okej!? I alla fall om man frågar Farbror Blå.
Jag var på väg hem från Järfälla efter att ha vart och kollat in syrrans och calles hus som håller på att renoveras. Ingen vacker syn. Och det ska nog mycket till om dom ska flytta in där redan om en månad känns det som. Hur som helst... Jag var stressad till innebandyn, så försiktig med gasen var jag ju inte direkt.. Dumt nog!
Jag har bara ca 2 km kvar hem.. Och så gissa vem som står och siktar mot mig med en laserkamera?? Rätt, SNUTEN!!

ajajaj det här blev ingen billig affär =S 
Men dom poängterade också att om jag hade kört 5 km fortare så hade nog kortet rykt! Och faktum är att jag trodde faktiskt att jag körde fortare än vad dom visa på kameran.. Så lite lättad blev jag ändå!



Meeeeen det här drabbar ju ingen fattig? ;)

/Rally-Chefen

Kommentarer
Postat av: kalle kamel

SCHTEK O FÅ BÖTER!!



det e inne nu helt enkelt :)

2009-07-31 @ 20:36:53
Postat av: Tauno

Jag fick 2400 i böter dagen innan dig. Och då körde jag bara 63. Det svider.... Trodde dom skulle hitta fler bötesorsaker efter att jag frågat om inte dom har något vettigare att syssla med...

2009-08-01 @ 14:29:41
Postat av: Bengii

kalle kamel: Verkligen! Dyrt.. men så jävla inne ;)



Tauno: Blev du också stoppad i Knivsta? Det är därför jag funderar på att bli snut.. För att släppa förbi alla fartdårar:)

2009-08-01 @ 15:47:49
Postat av: Tauno

Jag stöder dig i dina ansträngningar att bli en human trafikpolis. Ta bovar och banditer istället för nyktra och sunda körkortsinnehavare.

2009-08-01 @ 17:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0