Parakalsong

9-håls rundan gick ju kanon!! Eller ah, inledde med ett stabilt par i alla fall.. Och dom andra hålen orkar(vill) jag inte skriva om.. ;) Det blir nog bäst så!

Funderar på vad man ska hitta på ikväll.. hmmm!
Att sitta på en utehak nu hade inte  vart fel. Men om man har öronen fulla av proppar så känner man sig inte såå taggad direkt! Känner mig som en mongolid haha. Och att man dessutom käkar Dicoflenac för sina knän och inte kan dricka alkohol gör inte saken bättre!
Har man gått sönder den här sommarn!? Svar: JA!!

Det är stunder som just denna som får en att tänka tillbaka på annat.. Och i mitt fall RHODOS!!
Tänka att vara där nu =) Hade vi alla vart där, just i detta nu så tror jag att vi hade vart på väg mot våran lilla park och dunkat Aqua! mmh tiderrr de ;D


Här har vi ett gäng raggare efterfest på piren!! Sjukt bra dag!!'


ah vi ba kööööör!! ;) Glassigt!!


Nej gaska upp dig nu Beeengraak!!!! Imorgon börjar ju innebandyn ;)

Hej och hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0