Dagen efter....

Att man har blivit en hejare på att ducka för frisbee-tävlingar stämmer rätt bra! och då menar jag kreditkort av alla möjliga färger och inget annat.. 

Att man inte längre är rädd för varulvar stämmer också rätt bra.. 

Det och så mycket mer har man fått erfara denna helg! Och om ni undrar vad jag menar med det sista så får ni vända er till storebror kamel för en kommentar :)

Sitter på jobbet just nu och somnar nästan när som helst.. Vi kom hem runt 08:30 imorse och jag började jobba kl. 13!! inte okej va?? Man får inte mycket sömn innanför ringmuren direkt heller! Innan vi åkte till Gotland så hade jag precis jobbat natt. Så när jag slutade runt 05:30 på fredagen så stod grabbarna där med bilen och väntade, taggade och redo för en all in helg! 
Men, men.. varför klaga!? Är ändå riktigt nöjd med resan. 



( En taggad Bengii och jocke ba köör på Paradiso för ett par år sen)

Fler bilder från Ringmuren kommer inom kort!! ;)

Nu till något helt annat!! 
Jag tappade bort min mobil på rhodos ellibeach nånstans... =/ (inte första gången i år jag veeet ;P) Så ni som har mig i er telefonbok får gärna antingen skicka ett fint sms eller skriva in den här som kommentar! 

Tackarrrrr :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha.. skönt bloggat, sjukt kul har jag haft. vi kör snart igen. mkt sprut mkt bubbel.... börjar bli vardag

2009-07-20 @ 22:21:28
Postat av: Rickelito

Dubbeltrubbel med bubbelsnubbel!

2009-07-21 @ 00:21:26
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0