Hockey Legends

Dålig uppdatering på bloggen här jag vet... Skyller på mycket jobb och innebandy!

MEN.. Jag har en sak att berätta som gjorde heeela min dag ;D

Jag hade ett 12-timmars pass på arlanda idag.. Alltid lika kul, fyfan! Och när jag är som tröttast och har typ 2 timmar kvar på passet så ser jag plötligt Kent Forsberg dyka upp i gaten på T4. Får upp ögonen lite.. Han var ju ändå Sveriges föbundskapten ett par år och vann bland annat ett VM-guld! Rätt stort..

Och efter det så dyker bröderna Sedin upp mitt i allt ihop!! Va fan är det här tänkte jag.. Men så kom jag på att Team IceBreakers har haft en uppvisningsmatch i Köpenhamn med massa svenska stjärnor, så dom måste vara på väg hem från den!

Och efter det dyker Familjen Näslund upp med självaste Marcus själv längst bak i ledet.. Leendet är nu på topp och jag är verkligen inte trött längre. Skulle kunna jobba 12 timmar till kändes det som (just då i alla fall).

OCH... sist men inte minst: PETER "FOPPA" FORSBERG kommer in till gaten!! Med stekarbrillor på och lika skäggig och jävlig, precis som vanligt! Men vad gör de??
Den där levande legenden som borde ha en röd matta framför sig vart han än går står rätt framför mig och ska in mot flyget.
Jag måste göra något, tänkte jag.. Jag har ju inte kvar min gamla mobil med kamera för den söp jag ju bort på Rhodos så jag kunde ju inte ta kort direkt!
 Tar ett djupt andetag, haffa åt mig en penna och bit papper från gate personalen och gåt fram mot Mr.21 och får fram en liten stammande röst " Hej Peter, kan jag få din autograf".. Saken är biff och han skriver glatt sin sign åt mig!



Tack ska du ha Foppa, vi är polare du och jag! Ring mig när du har vägarna förbi igen ;)


Somnar lycklig ikväll!

Sov gott!! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0