Det är dags för lördagssmys...

BeGnaaan har återuppstått!!  Tillbaka för att stanna.. ;)

Idag har jag lekt frisör och klippt min polare Bo Daniel Johansson aka Gamen. Jag är superduktig!! Känner mig fettgrym!! Grymmare än grymmast!! Grymmare än alla andra!! Jag är en riktig frisör, alla andra kan peta upp sina saxar i stjärten, för det är jag som är frisören.


Sitter här i soffan och dricker trocadero! (SOM HAR FÅTT TILLBAKS SINA RÖDA KORKAR) och snaskar på....... godis.


Matulda, gamens brutta skulle kalva för en vecka sen men inget har hänt förutom att magen nu mera används som uppdukningsbord.

FUSSBALL  nu!!!!!!!!!!!!!!!!! HEJA SVERIGE, INGEN KICKAR FOTBOLL SOM OSS!!!!!!!!!
Sitter och väntar på att min bror ska dyka upp på planen och hämta bollen, den bollen är lite ballare än ett damlag i faluns boll tycker jag allt. Men vart är du bruuuuur? :)



Det var allt för idag, ju fler som kommenterar, ju fler inlägg lovar jag er gott folk :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt!

2009-09-06 @ 09:39:22
Postat av: Rickelito

Ambassadör Bengrak klipper till!

2009-09-07 @ 01:44:00
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Isabell (profffset)

Åhå! Bra Daniel lille, klipper hår och grejer! Nu är jag stolt över dig :D:D

2009-09-08 @ 09:43:41
URL: http://isabellarbil.blogg.se/
Postat av: sandra

ja du har minst sagt talang..:P (komplimang från den riktiga frisören)

2009-10-04 @ 11:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0