Blogg the world!

Hej hopp!

Då var det dags att bli ännu en i mängden och försöka sig på bloggvärlden. Försökte förut en gång men vi kör igenJ

Ni som läser det här antar jag att ni redan känner mig rätt bra så vi skippar min pres. mer än att jag kallas Bengan. Ni andra får väl lära känna mig med tiden under mitt bloggande här.


Då så.. vart ska man börja?!

Jo! Är ju rätt nyss hemkommen efter 2 weeks på Rhodos. Kärleksön som man aldrig får nog av. Är grymt nöjd med denna resa, trots att jag var lite skeptiskt med tanke på att jag redan har vart där och jobba 3 somrar tidigare och vart med och upplevt så mycket innan. Det skulle jag inte vart... hade glömt att varje år inte är den andra lik. Det har bjudits på strandfylla nästan varje dag, slalom på bargatan varje natt, oslagbara förfester och inte minst allt nytt och gammalt folk man träffat. Love it!


Lite bilder ska ni få här



Ett gäng och en fet bucketttt.. tackarr!



Elli-stämningen e på topp!!



Gangster-Rickii;)



PARADISO!!



no comment... :)

fler bilder dyker säkert upp!!

Tyvärr så har alla sagor ett slut och nu e det back to reality! Ellleerrrrrr?! ;)


Ses och hörs snart igen!
 


Kommentarer
Postat av: anneli

kul Bengan att du oxå börjat blogga

2009-07-16 @ 16:28:49
Postat av: GÅDLAND! JIM

Syns tidigt imorgonbitttiii .

2009-07-16 @ 20:41:37
Postat av: Sandra

BENGAAAAAAAAAAAAAAAAN :D

2009-07-25 @ 18:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0