Biter ihop...

Träningsvärk är något man kommer få leva med ett par veckor fram. Mina lår är helt döda idag!
Jag har nog inte vart så slut efter en innebandyträning som jag var igår! Shiiiit :)
Men kan ju också bero lite på att man hängde på gymmet typ 2 timmar innan träning. Inte så smart och jag gör nog aldrig om det..

Och att jobba natt på de var ju guld!
Ska även jobba natten som kommer nu.. Så det blir lugnt hela dagen så man är lite pigg, i alla fall jämfört med igår! Men en sväng till da gym dör man nog inte av :)

Nu så har min brorsa t.o.m blivit rikskändis ;D
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/article5602405.ab

Så spelar du fotboll.. Har match i närheten.. WATCH OUT! Ni kan bli utan boll ;)

See YAaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0