SOL med jobb!

Fan vad underbart det har varit med sol en hel helg!! =D

Synd att man bara fick ta del av den halva lördagen.. För sen har jag jobbat hela söndagen! Skit kul ju.

Men lördagen har jag i alla fall lite nyheter om..
Dagen började rätt tidigt då vi hade vår första träningsmatch kl.12:00 i Sandviken där Aston stod för motståndet. Matchen var ungefär sådär som man hade trott.. Mycket chanser åt varsit håll och lite hawaii-spel emellanåt. Men vi vann matchen med 6-3 och det var skönt att inleda säsongen med en vinst. För min egen del gick det väl sådär, tycker jag. KING gjorde mål på mig och det var inte okej, haha! Borde nog tagit 2/3 bollar. Men det gör jag när serien börjar istället.. Den som spar han har ;)

Efter matchen så åkte vi förbi jockes morsas landställe en bit utanför Tierp. Mycket vackert!!
Och det var ju stekande sol så satte på grillen, käka lite, mösdrack på några Breezers och bara njöt. Helt underbart.. När jag blir pensionär eller nått vill jag också ha det så.. Åka ut på landet och bara va!


Barfota utan strumpor och skor.. Love it!


Mysig liten stuga va? Mitt ute i ingenstans.. Och där har vi Annelii som vickar på rumpan också!


Och vi fick ju ett bemötande av världsklass! tackarrrrrrr ;)


Tripp, trapp, trull... och jockes morfar i hörnet!

Efter ett par timmar vid stugan så var det dags att bege sig hemmåt.. Grabbarna hade planer för kvällen
och hade tid att passa! Dom skulle nämligen ut mot Öregrund och schteeka i skärgårn.. Jag som skulle jobba på söndan var ju inte alls avis... inte alls!

Väl i Uppsala stöter vi på någon som vi inte sett på flera veckor.. Katastrof!! Men nu hade han äntligen kommit hem ;D Farsan släppte kopplet om Grekstek och kom hem i lördags. Nice bajs!

ZiggeAdde visar vägen!


Här har ni pojkarnas raggar-jeep ut till Gräsö!

SÅ! Detta var min helg.. Inte mycket att hänga i julgran! Men sånt är livet!

Nu ska jag fortsätta med min tvätt här mitt i natten...

sleep tight malakas! ;) 

Kommentarer
Postat av: -

att du är så jävla snygg så att man drunknar vilket minuet som helst.

2009-08-13 @ 01:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0