Hets, hets!

En bra utgång igår på Bj med hat, sne fyllor, tjafs, hets och massa looove!
Det var bra med folk och nice att de var varmt på kvällen.. Bj's uteserveringar är kung då! Var knappt inne nångång. Lika bra det med tanke på att mina öron inte är helt återställda. Jag hör fortfarande inte riktig bra än och det piper fortfarande, men på bättringsväg är dom i alla fall ;) Kanske slipper hörselapparat ändå!

Jag har Slafs kamera i mitt ägo så bilder kommer nog upp senare ikväll!;)

Ingen baksmälla idag och det är sjukt nice med sol ute, tackaarrrr!!

Snart bär det av till innebandyn igen. Sista genrepet innan det bär mot Sandviken för match mot Aston på lördag. Aston satsar all in denna säsong har jag hört, så det kommer bli tufft. Men dom har nog inte heller tränat inne mer än 3-4 gånger precis som vi så det här kan kanske gå hur som helst.

Fan.. Jag tittar ut, ser knappt nått moln på himlen, solen steker... Men ändå regnar det!! hände där??
Måste ut och se efter om det stämmer och varför gudarna gråter!
Och nu haglar det!!


Idag drar Reggaefestivalen igång här i Uppsala förresten.. Någon som ska dit?

puss ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0