Tipp kungen!

Fan säsongen av alla fotbollsligor ute i Europa har knappt börjat och jag ligger redan bra + på spelkontot..

Jag öppnade ett spelkonto på Bet365 i vintras, mest på skoj.. Alltid roligare att kolla på sport när det är lite cash inblandat. Men efter ett tag så började det gå rätt bra och jag blev bara mer och mer insatt! Och jag tänkte " all in, nu är jag nya tipp-kungen".

MEN.. självklart så blir man lite för girig och börjar satsa för mycket på osäkra matcher för att vinna lite mer, lite fortare.. iiinte så smart kanske! Jag började såklart torska istället ;) och jag hamnade till slut på mer eller mindre plus, minus, noll.

Men nu är det som sagt en ny säsong på gång och jag har lärt mig av misstagen! Vilket jag har fått bevis på nu! 

Dagen trippel var bestod av matcher endast från Europe Leauge, play offs:

Lazio - Elfsborg                   1
Dynamo Zagreb - Hearts  1
Everton - Sigma                  1

Det blev alltså klirr i kassan ikväll igen och morgondagens matcher har jag redan på span!
Det är kul så länge det går bra :)
Och eftersom jag ska bli en fattig student i höst så är det här ju ett skit bra extra knäck.. om turen håller i sig, såklart! ;P

Annars idag så har jag spelat ett par timmar innebandy.. går rätt segt för tillfället, tycker jag! Har inte fått det att släppa än och så ska jag jobba i helgen så man missar såklart innebandymatchen mot Handen på söndag! FAN!

Bed time nu! bye bye;)

Kommentarer
Postat av: Johan

bengan du vet mycket väl att det är jag som är tippkungen=)

2009-08-22 @ 00:27:01
Postat av: Tauno

Hur mycket är en "klirr"

2009-08-27 @ 11:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0