Tennis

Det blev en bra lugn kväll igår.. I och för sig så finns det inte så många andra alternativ att välja på med tanke på öronen!

TENNIS var ordet och tidigt på kvällen så drog jag, Marcus, jocke och Holtzen till Vassunda för att impa på varandra. Jag förklarade tidigt för alla att jag aldrig hade rört ett tennisracket i hela mitt liv och kommer förmodligen suga anus.. Dom andra pojkarna däremot hade gäng matchen som rutin i bakfickan och kallade sig själva för Federer hela bunten!
Upp till bevis!!

Väl där nere torska jag alla mina matchen precis som väntat... och vinnaren av dom andra blev Pedrik Fjoltz :)



Matchbollen!!


Här har ni mina tappra motståndare.. Och vem kunde ana att den halvsovande
mannen i bak skulle vinna hela skiten? Bra taktik ;)


Farsan själv... och kolla in mina snygga öronproppar! Och att agera farsa fick man verkligen göra,
för varje gång ljudet på sterion skruvades upp så sänkte jag direkt och sa "tänk på mina öron".
Partydödarn!? haha


"Bengan ta bild på mig när jag servar"  -"Okej".... *KLICK*

Efter all tennis så blev hem till soffan med bra film, chips och läsk :) Fredagsmys, oh yes!!

Nu är det dags för ett besök till stan. Vänta på MrNordgren just nu! Sen lutar det nog åt ett sväng till gymmet!

Ciao ;D


Kommentarer
Postat av: pedrik fjoltz

Som en ärlig sportsman man är, så måste jag

säga att du var bara steget efter mig på tennis banan.

Med din stenhårda serv, och med ditt genomslående aggressiva spelstil, höjer jag ett varningsfinger för dig i framtiden på tennis banan. Och för och inte glömma bort ditt slag skott i innebandy, släng dig i väggen kimo trött eskillinen.

2009-07-27 @ 13:46:20
URL: http://fjolla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0