Barnjouren!

När storsyrran jobbar natt och man själv är ledig så händer det att man får agera barnvakt.. Och barnet är en liten fröken som heter Julia!
Julia är snart 1 ½ år och är en väldigt bestämt och evis liten tös, som inte ger upp i första tagen för att få sin vilja igenom.
Och humörsvängningar värre än en tonårsflicka har hon också!

Men Julia och jag kommer väldigt bra överens annars.. Kryper man bara ner på golvet och fjantar sig med fula grimaser så är man roligast i hela världen! Och byta blöjor blir man ju också en hejare på ;) Men det bästa av allt är väl andå när man har lagt henne för att sov middag och man kan  ta sin egen powernap! För man blir rätt slut av att leka en hel förmiddag kan jag lova :)


Här ska vi ut på en promenad, men Julia ville såklart ta på sig sina egna skor heeelt själv =P
Efter typ en kvart fick jag äntilgen hjälpa henne.. Inte lätt ibland!


Och byta blöja gick hon inte heller med på från början.. Här "gömmer" hon sig under trappan
och hoppas på att abolut inte skulle hitta henne!


En lekstund i sitt egna lilla bollhav är ju hur kul som helst!

Det var dagen lilla saga om Julia ;D


Jahopp... Igår natt förresten så skulle jag, slafs, rikardo och nordgren fiska lite kräftor! Men när vi kom på runt 12 på natten att kräftburarna var försvunna så la vi ner det projektet ganska fort! Men en fin grogg kapten hann det bli i alla fall ;)

Snart är det äntligen dags för lite gym.. det var snart 2 veckor den jag var där nu! ILLA ILLA.. Kommer nog ha träningsvärk som fan imorn! Tackaarrrr

Bajs bajs baby! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

sicken sötis bebis! :D

2009-08-11 @ 22:35:18
URL: http://sweetsandra86.blogg.se/
Postat av: FridahCharlotta

Kan vara något av det gulligaste jag sett! :)

2009-08-13 @ 22:25:09
URL: http://agatan.se/blogg/Fridah
Postat av: sa

Uppdatera då?! :D

2009-08-17 @ 21:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0